

***A SLUT FOR GOOD GRADES (anal)***
I've been failing and I'm begging my professor to help me pass though if I don't deserve to. I've always been a brilliant student, but this year has been rough... I've had some serious personal issues that have hindered my academic performance.... I promise I'll be back to my brilliant self next year, I just need a little push for the time being. I know it's unethical for me to ask this, and I'm aware of the fact it's a huge favor : that's why I'm willing to do literally anything to pass.
I manage to convince my professor, and start sucking his cock. He tells me that's not going to be enough, he wants to fuck me. I strip naked and am ready to be fucked but he keeps aiming at my asshole instead of my pussy... Initially; I thought it was a mistake, but I soon realize he is intentionally trying to penetrate my asshole. We hadn't mentioned any anal, that wasn't part of our deal! I've never had anal before and my professor's dick is huge, but he reminds me that I have to do whatever it takes if I want to pass... So I let him fuck my ass and give me an anal creampie. Once he's done, I promise I'll be an excellent student the following year... Unless he wants to fuck me again ;)
Rischio la bocciatura quindi mi ritrovo ad implorare il mio professore di aiutarmi a passare anche se non lo merito. Sono sempre stata una studentessa brillante, ma quest'anno è stata dura... Ho avuto dei seri problemi personali che hanno ostacolato il mio rendimento accademico.... Prometto che l'anno prossimo tornerò ad essere brillante, ho solo bisogno di una piccola spinta per il momento. So che non è etico da parte mia chiedere questo e sono consapevole del fatto che si tratta di un enorme favore: per questo sono disposta a fare letteralmente qualsiasi cosa per passare.
Riesco a convincere il mio professore e inizio a succhiargli il cazzo. Lui mi dice che non basta, vuole scoparmi. Mi spoglio e sono pronta per essere scopata, ma lui continua a puntare al mio buco del culo invece che alla mia figa... Inizialmente ho pensato a un errore, ma presto ho capito che stava intenzionalmente cercando di penetrarmi il buco del culo. Non avevamo parlato di sesso anale, non faceva parte del nostro accordo! Non ho mai fatto sesso anale prima d'ora e il cazzo del mio professore è enorme, ma lui mi ricorda che devo fare tutto il necessario se voglio passare... Così gli permetto di scoparmi il culo e di riempirmelo di sborra. Una volta finito, gli prometto che l'anno successivo sarò una studentessa modello... A meno che non voglia scoparmi di nuovo ;)